ВНИМАНИЕ! Отровни турски десерти заливат пазара

loading...

 

Млада майка сигнализира за опасни турски десертчета, които съдържат хапчета с неизвестно съдържание. "Турски десертчета с хапченца, които водят до парализа!", написа родителка и качи клипче от което се вижда, че във вътрешността на кексчетата има малки бели хапчета, съобщи Lupa.bg.

Жената не споделя повече подробности и дали е изследвала хапчетата. Lupa.bg се допита до експерти, които заявиха, че най-вероятно хапчетата са нискокалоричен подсладител, който често може да се срещне заедно с аспартам. 

Голяма част от храните, които хората консумират ежедневно, са подсладени с изкуствени подсладители. Един от най-често използваните подлсадители е ацесулфам К, познат още като Е950. Ацесулфам К е одобрен като заместител на захарта. Разрешен е за употреба в различни храни, дъвки, прахчета за моментални напитки и редица други. 

Ацесулфам К може да предизвика тумори на белите дробове, млечните жлези, някои редки новообразувания, като например в тимусната жлеза, а също и левкемия. Проведените експерименти с ацетоацетамид, разпаден продукт на ацесулфама, показват, че той предизвиква бързо развитие на доброкачествени тумори на щитовидната жлеза в плъхове.

 
loading...
 
 

 

ХОРОСКОП


Овен

Телец

Близнаци

Рак

Лъв

Дева

Везни

Скорпион

Стрелец

Козирог

Водолей

Риби