Втора банка предлага намаляване на вноски по кредити

loading...

 

 

Втора банка обяви антикризисни мерки за клиентите си във времето на извънредното положение.

Пощенска банка пусна серия от опции, от които могат да се възползват както настоящи, така и бъдещи клиенти. 

Хората, които изпитват временни финансови затруднения при изплащането на задълженията си към банката, имат възможност да поискат предоговаряне на вноски по жилищни и потребителски кредити, овърдрафти и други.

Всяка от тези възможности може да бъде заявена онлайн на сайта на банката, с обаждане до Центъра за обслужване на клиенти на телефон 0700 18 555 (кратък номер *7224) или чрез електронна поща на klienti@postbank.bg. Всеки случай ще бъде разглеждан индивидуално, поясняват от банката.

Всички клиенти с кредитни карти на банката имат възможност да разсрочат вече направени плащания с кредитната си карта на 3, 6, 9 или 12 безлихвени вноски само с едно обаждане по телефона на *7224.

Има възможност за гъвкаво погасяване на жилищен кредит с опция ,,Флекси“. Тя позволява да пропускате една месечна вноска годишно, както и да адаптирате размера на месечните си задължения спрямо потребностите, като намалявате своята вноска с до 50% за срок до 6 месеца през годината, както и да увеличавате вноската до 200% за същия период.

За да се избегне плащане в кеш по търговските обекти, Пощенска предлага експресно издаване на дебитна карта. Настоящите клиенти с разплащателни и спестовни сметки могат да вземат нова дебитна карта изцяло онлайн, като за 6 месеца тя е освободена от такси и лихви. Пада и годишната такса за първата година

 
loading...
 
 

 

ХОРОСКОП


Овен

Телец

Близнаци

Рак

Лъв

Дева

Везни

Скорпион

Стрелец

Козирог

Водолей

Риби