Social TV, или как Facebook завзема малкия екран

loading...

Facebook започна да предлага на редица медии, сред които CNN и BSkyB, възможността да публикуват в ефир коментари от потребителите на Facebook.
"Медийните организации могат да започнат да включват Facebook разговори в предаванията си и повторенията им като излъчват в реално време публични коментари" от американската социална мрежа, съобщи в блог Джъстин Ософски, вицепрезидент на Facebook за онлайн операциите.

Новинарската телевизия CNN, предаването Today Show по NBC, британският сателитен пакет BSkyB, в който влизат телевизии като Sky News и Sky Sports, както и новинарският сайт Slate са сред партньорите на инициативата, съобщи Facebook, като уточни, че ще могат да се излъчват само публичните послания от социалната мрежа.

Много телевизии в момента използват коментари от Туитър към предаванията си за по-добра интерактивност със зрителите си. Според Ософски Facebook иска да помогне за развиването на предавания, които позволяват "да се водят разговори за ставащото по света" в областта на спорта, развлеченията или актуалните събития.

Използваните за операцията софтуери Public Feed и Keyword ще позволят на медиите да узнаят възрастта, пола или местонахождението на авторите от коментарите във Facebook. По този начин медиите ще могат да узнаят "къде дадена тема предизвиква най-много реакции, дали е популярна сред мъжете или сред жените и в коя възрастова категория", посочи Ософски.

 
loading...
 
 

 

ХОРОСКОП


Овен

Телец

Близнаци

Рак

Лъв

Дева

Везни

Скорпион

Стрелец

Козирог

Водолей

Риби